節錄:2022.01.25 | HK01

HK01_25012022

內容:

年近歲晚,市民除了要做好防疫,也要防備不法之徒。有上水街坊近日發文,指收到自稱收數公司致電,對方能講出其個人資料,催促他繳還約8000多元欠款,卻未能交代欠款屬什麼機構,只不斷要求他盡快轉帳。樓主輕易識破對方為騙徒,即以1句擊退,帖文引來一眾街坊討論,有人直言收過同類電話,懷疑有機構令其個人資料外泄所致。

 

該名網民於facebook群組「真‧上水粉嶺人大聯盟」發文,指上周收到5字頭號碼來電,對方自稱收數公司代表,能講出其個人資料,包括正確的名字、地址以及身份證號碼,催促他繳還8000多元的欠款,更稱「已經上緊門嚟收」。樓主冷靜應對,詢問對方欠款詳情,「我問佢我差邊個銀行嘅錢,佢話唔講得,『總知就差8千幾蚊!銀行、信用卡、財務咁啦,總知你還咗錢我就話你知』」。

 

樓主思疑接到電話騙案,遂再追問對方還款方法,「我問佢要點還,佢話會WhatsApp我一個銀行戶口,叫我入錢入去,入咗數之後,佢就會話我知我還咗錢畀邊個」。這時樓主已確定對方為騙徒,遂直接以1句回應擊退,「我叫佢快啲上嚟收,唔好等,快啲嚟,佢就收咗我線」。他事後又詢問一眾街坊有否收到同類來電,質疑有公司或機構外泄資料,「最離譜係佢有晒我嘅個人資料,都唔知邊間嘢資料流出咗」。

 

帖文引來討論,有網民笑言樓主非常聰明,一句KO騙徒,又建議他安全起見應備案,「如果你確定冇爭人錢嘅就報警先啦」、「會唔會有人偷信㗎,我哋村公所所有人啲信擺晒喺度自己攞」、「一路問佢爭邊個錢,佢上門又好唔上門又好,總之答唔出就一路問佢」。